DOSTAWA
Paczki są dostarczane do nas przez przewoźnika InPost, który dostarcza je tak szybko, jak jest to możliwe. Jeśli w momencie dostawy nie ma Cię pod wskazanym adresem, możesz telefonicznie lub pocztą elektroniczną, uzgodnić z firmą kurierską ponowną dostawę
Produkty zamówione w comfortti.pl będą w drodze tak szybko, jak to możliwe. Zwracamy na to szczególną uwagę w naszym magazynie, ponieważ szybkość i wygoda dostaw są dla nas najważniejsze. Jeśli produkty znajdują się w naszym magazynie, zazwyczaj są one wysyłane w tym samym lub następnym dniu roboczym.
Darmowa dostawa
Darmowa wysyłka dotyczy zamówień o wartości równej lub większej niż 230 zł. W przypadku takich zamówień bezpłatna dostawa jest uwzględniana automatycznie w kasie lub w momencie realizacji zamówienia. Darmowa dostawa dotyczy dostawy klasycznej, za dostawę specjalną pobierana jest opłata zgodnie z aktualnym cennikiem firmy kurierskiej.
Dostawa do dowolnego miejsca w Polsce
Nasz partner dostarcza przesyłki na adres podany podczas składania zamówienia.
Przewoźnik realizuje dostawy w godzinach pracy InPost, dlatego możesz również wybrać dostawę na inne nazwisko lub adres. Na przykład do swojej pracy. Jeśli podczas dokonywania zakupu jako formę płatności wybrałeś płatność za pobraniem, upewnij się, że odbiorca przesyłki ma przy sobie wystarczającą ilość gotówki. Jeśli wybrano dostawę na adres firmowy, doręczyciel przekaże przesyłkę osobie upoważnionej do odbioru przesyłek z firmy.
Jeśli w momencie doręczenia przesyłki nie ma Cię w wyznaczonym miejscu (firma, biuro, szpital itp.), doręczyciel pozostawi wiadomość z instrukcjami dotyczącymi sposobu odbioru przesyłki. Paczka będzie czekała na odbiór przez Ciebie przez 1 tydzień, po czym zostanie zwrócona do nas. Jeśli wybrany przez Ciebie produkt jest niedostępny w magazynie, powiadomimy Cię o tym pocztą elektroniczną.
Czas dostawy
O ewentualnych dłuższych terminach dostawy będziemy informować pocztą elektroniczną. Jeśli nie odpowiada Ci dłuższy czas dostawy, możesz nas o tym poinformować, a my usuniemy produkt z Twojego zamówienia lub wymienimy go na inny.
Jeśli zamierzasz wyjechać na kilka dni, możesz określić preferowaną datę wysyłki paczki podczas składania zamówienia lub poinformować nas o tym telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oznacza to, że przesyłka nie zostanie wysłana na wskazany adres przed upływem tego terminu.
Aby uzyskać więcej informacji, należy zadzwonić pod numer 732 080 167 lub skontaktować się z nami tutaj.
Postępowanie z uszkodzonymi przesyłkami
Jeśli po doręczeniu przesyłki stwierdzisz, że przedmiot lub paczka są fizycznie uszkodzone, brakuje w nich zawartości lub noszą ślady otwierania, możesz ubiegać się o zwrot przesyłki lub ponowne doręczenie nowej paczki. Szkodę należy zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki pocztą elektroniczną na adres info@comfortti.pl lub telefonicznie na numer 732 080 167 . Przy zgłaszaniu szkody będziemy również potrzebowali zdjęcia paczki, opakowania (wewnętrznego), uszkodzonego elementu, etykiety InPost oraz opisu szkody. Możesz również umówić się z naszym konsultantem na odbiór uszkodzonej paczki pod wskazany przez Ciebie adres.