MASZ PYTANIE? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ...
Tutaj mogą Państwo szybko i łatwo, wyszukać odpowiedź, powiązaną z Państwa zakupem.
➤ Jak złożyć nowe zamówienie?
Nowe zamówienie można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz przyjazny zespół obsługi klienta z przyjemnością Państwu pomoże. Proszę przesłać nam poniższe dane na adres info@comfortti.pl:.
Instrukcje dotyczące śledzenia przesyłki można znaleźć TUTAJ.
➤ Produkt, który otrzymałem/am, nie spełnia moich oczekiwań i chcę go zwrócić. Jak mogę to zrobić?
Proszę, wypełnić formularz zwrotu TUTAJ.
➤ Liczba, rozmiar lub kolor zamówionego przeze mnie produktu mi nie odpowiadają. Czy mogę wymienić produkt?
Proszę wypełnić formularz TUTAJ, aby wymienić numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu.
➤ Co mogę zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony?
Wszystko na temat reklamacji można znaleźćTUTAJ.
Nie udało Ci się Państwu otrzymać właściwej odpowiedzi?
To nie problem, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością wysłucha i odpowie na wszystkie Państwa pytania. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Można się z nami skontaktować za pomocą preferowanego kanału komunikacji.
Najszybciej udzielimy Państwu odpowiedzi za pośrednictwem Facebook Messengera:
Można też do nas napisać na adres: info@comfortti.pl
Można też wysłać do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza:
➤ Jak złożyć nowe zamówienie?
Nowe zamówienie można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz przyjazny zespół obsługi klienta z przyjemnością Państwu pomoże. Proszę przesłać nam poniższe dane na adres info@comfortti.pl:.
- • Imię i nazwisko
- • Adres dostawy (kod pocztowy/miejscowość/ulica/numer domu)
- • Numer telefonu komórkowego (dla doręczyciela)
- • adres e-mail odbiorcy (dla doręczyciela)
- • NAZWA PRODUKTU zgodnie z informacją na stronie internetowej (kolor/liczba/rozmiar)
Instrukcje dotyczące śledzenia przesyłki można znaleźć TUTAJ.
➤ Produkt, który otrzymałem/am, nie spełnia moich oczekiwań i chcę go zwrócić. Jak mogę to zrobić?
Proszę, wypełnić formularz zwrotu TUTAJ.
➤ Liczba, rozmiar lub kolor zamówionego przeze mnie produktu mi nie odpowiadają. Czy mogę wymienić produkt?
Proszę wypełnić formularz TUTAJ, aby wymienić numer, rozmiar lub kolor zamówionego produktu.
➤ Co mogę zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony?
Wszystko na temat reklamacji można znaleźćTUTAJ.
Nie udało Ci się Państwu otrzymać właściwej odpowiedzi?
To nie problem, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością wysłucha i odpowie na wszystkie Państwa pytania. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Można się z nami skontaktować za pomocą preferowanego kanału komunikacji.
Najszybciej udzielimy Państwu odpowiedzi za pośrednictwem Facebook Messengera:
Można też do nas napisać na adres: info@comfortti.pl
Można też wysłać do nas wiadomość za pomocą poniższego formularza:
INFORMACJE
Comfortti jest zastrzeżonym znakiem towarowym i własnością firmy:
Megasplet d.o.o.
Gmajna 7
1236 Trzin
Email: info@comfortti.pl
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 16.00
Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 16.00